چرا ورزش ایکس بادی؟!


مهمترین مزیت های ورزش ایکس بادی چیست؟

 
ایکس بادی از جدیدترین متدهای ورزشی روز دنیاست که کنار کاهش سایز در نقاط تجمع چربی و اصلاح فرم اندام، باعث افزایش چشمگیر سطح آمادگی جسمانی و بهبود عملکرد دستگاه قلبی تنفسی میشود که این موارد از مهمترین شاخصه های کیفیت زندگی میباشد. موارد زیر چند مورد از مواردیست که از نتایج تمرین منظم با ایکس بادی به دست آمده است.
- افزایش سوخت و ساز (متابولیسم) بدن

- افزایش استقامت
- افزایش چربی سوزی
- افزایش انعطاف پذیری
- افزایش ۲۰ درصدی قدرت و ۵۰ درصدی استقامت طی ۸ هفته

- کمک به سلامت پوست و درمان سلولیت
- کمک به درمان آسیب های ناشی از ضعف عضلانی در نقاط مختلف بدن: درد کمر، زانو، گردن ، بی اختیاری ادرار
- بازیابی تناسب اندام بعد از بارداری

پس اگر به دنبال ایجاد تغییر در شرایط فیزیکی بدنتون هستید اما همیشه بارها تلاش کردید و برای رسیدن به اندام ایده آلتون به مشکل برخوردید، هر جلسه تمرین با ایکس بادی شمارو به اهدافی که در خصوص سلامتی و تناسب اندام دارید نزدیکتر میکند.
کارکرد کلیه عضلات به صورت همزمان موجب می شود که زمان انجام تمرینات به 20 دقیقه کاهش یافته در حالی که بیشترین بازدهی را در برداشته است. از مهمترین نتایج بدست آمده در این پروسه اثرات شگفت انگیز سوخت و ساز بدن و مصرف کالری در کوتاه ترین زمان است. این یک ابزار بسیار موثر برای کاهش وزن و حذف چربی ها است. 
رویای بدن ایده آل خود رادر 2 جلسه تمرین 20 دقیقه ای در هفته به واقعیت تبدیل کنید. در ایکس بادی میتوانید در 20 دقیقه به نتیجه تمرین 90 دقیقه ای برسید.
فرم دهى بدن با ايكس بادى در این است که همه گروه های عضلانی حتی عمیق ترین عضلات ثابت بدن، که در تمرینات ورزشی سنتی به سختی قابل دسترسی هستند، به طور همزمان تمرین داده می شوند

ایکس بادی در حال حاضر به عنوان یک ورزش در بیش از ۵۵ کشور دنیا به کار می رود و بیش از ۴۴ هزار تمرین به وسیله دستگاه ایکس بادی انجام میشود. این ورزش نوین در ایران نیز برای اولین بار در تیرماه سال 1393 توسط مجموعه
ایکس بادی ایران به عنوان شعب اصل شروع به کار کرد.
برای اطلاعات بیشتر با نزدیکترین شعبه از شعب اصلی ایکس بادی ایران تماس بگیرید