رفع سلولیت با ایکس بادی

اگر راهی برای درمان سلولیت وجود داشته باشد که سرعت حذف این ضایعات پوستی را سرعت ببخشد یا از بروز آن جلوگیری کند، به سراغش خواهید رفت؟
 

احتمالاً با خودتان می‌گویید فقط امیدوارم که درست باشد و بتوانم این مشکل را با سیستم ایکس بادی رفع کنم؛ اما آیا واقعاً با ایکس بادی می‌توان از سلولیت‌های پوستی خلاص شد؟ 
پیش از آنکه بخواهیم در مورد رفع سلولیت صحبت کنیم، باید بدانیم سلولیت چیست و چگونه ایجاد می شود؟ ناهمواری های سطح بدن که در قسمت هایی چون کشاله های ران، شکم و باسن به چشم می خورد سلولیت گفته می شود. حقیقت موضوع این است که سلولیت یک افسانه و مسئله حل‌نشدنی نیست؛ حتی سلولیت یک سم یا لخته خون هم نیست؛ سلولیت دقیقاً همان چربی خودمان است، با این تفاوت که خودش را به شکل چروک روی پوست نشان می‌دهد.
بدن هر شخص دارای رشته‌های زیادی از بافت‌های اتصالی است که سلول‌های چربی را بخش‌بندی کرده و آن را به پوست فرد متصل می‌کند. تاکنون فکر کرده‌اید که چرا فقط زنان دچار سلولیت پوستی می‌شوند و مردان هیچ‌وقت این مشکل را تجربه نمی‌کنند؟ علت این مشکل، همین بافت‌هاست؛ بافت‌های اتصالیِ زنان، بیشتر فرم لانه زنبوری دارد؛ ولی بافت‌های اتصالی مردان، بیشتر افقی و متقاطع است. معمولاً بروز سلولیت ارتباط مستقیمی با تغییر در این بافت‌ها و مشکلات مربوط به بالا رفتن سن فرد دارد؛ زیرا با بالا رفتن سن، بافت‌ها تغییر کرده و پوست شخص نازک‌تر از قبل خواهد شد. علت دیگری که می‌توان برای بروز سلولیت ذکر کرد، زمانی است که خانمی به یک‌باره چربی زیادی از دست می‌دهد، این موضوع نیز باعث بروز سلولیت خواهد شد؛ زیرا عضلات، تأثیر بسیار زیادی در جلوگیری از بروز سلولیت دارد.

 

درمان سلولیت با تمرینات ایکس بادی یا کرم ؟

شاید با خود تصور کنید که با کرم هم می‌توان این مشکل را حل کرد و نیازی به ورزش نخواهید داشت! در حالی‌که اثرگذاریِ کرم‌های مختلف بسیار محدود بوده و نمی‌تواند به کلی این عارضه را درمان کند. با انجام تمرینات ورزشی و به کمک پالس های طبی ایکس بادی علاوه‌بر حذف سلولیت، به سلامت بدنتان نیز کمک خواهید کرد. متأسفانه، خانم‌ها با بالا رفتن سن، عضلاتشان را از دست می‌دهند؛ همین ضعیف و باریک‌شدنِ عضلات، باعث می‌شود تا پوست، قوام خود را از دست داده و چربی‌ها شروع به افتادن و چین و چروک یا همان سلولیتی کنند که از آن تنفر دارید؛ اما راه حل چیست؟ کار سختی نیست، تنها کافی است با ورزش‌کردن، نگذارید سن، روی پوستتان تأثیر منفی بگذارد!

نتایج تحقیقات متعدد ثابت کرده است بکارگیری تکنولوژی XBody باعث افزایش گردش خون در مناطق عضلانی تحریک شده می‌شود که علت این امر فعالیت شدید عضلات و از طریق پمپاژ عضلانی افزایش یافته صورت می‌گیرد و باعث سرعت بالای انقباض و انبساط رگ‌های خونی و لنفاتیک نیزمی‌شوند. اکسیژن‌رسانی بهتر به محل، باعث صاف‌ شدن بافت‌های زیرجلدی و از بین رفتن متابولیت‌های مضر و در نتیجه سبب سفت‌تر شدن پوست می‌شود و به این ترتیب در رفع سلولیت کمک می‌کند.

علاه برتاثیر بالای دستگاه ایکس بادی بر روی سلولیت، تمریناتی که از سوی مربیان کارآزموده و متخصص ایکس بادی ایران به شما داده می شود نیز سرعت رسیدن رسیدن به نتیجه را برای شما دو چندان می کنند. تمریناتی که باسن، ران ها و شکم را هدف قرار می دهند و ترکیب آنها تاثیرشان را چند برابر می کند. انجام این ورزش ها با پیروی از یک رژیم غذایی سالم و حرکات هوازی به رفع سلولیت کمک می کند.

نکته: از رژیم های سر سخت بپرهیزید، چرا که سلولیت را تشدید می کنند. وقتی به سرعت وزن شما کاهش می یابد، این بافت ماهیچه ای شماست که از بین می رود.