ایکس بادی چیست


توضیحاتی درباره ایکس بادی

 

ایکس بادی از متد EMS (مخفف Electric Muscle Stimulation به معنی تحریک الکتریکی عضلات) در سیستم خود استفاده می کند. در این روش پالس های دستگاه از طریق پدهایی که در جلیقه مخصوص ایکس بادی قرار دارد به عضلات بدن شما منتقل می شود. این پالس ها که شبیه ساز پالس های طبیعی بدن است باعث تحریک عضلات بدن می شود و در نتیجه شما با یک تمرین هوازی 20 دقیقه ای 700 تا 1500 کالری در حین تمرین و حدود 1800 کالری در طول 48 ساعت ریکاوری عضلات  پس از تمرین کالری می سوزانید! یعنی شما با 1 جلسه تمرین سبک 20 دقیقه ای به اندازه 3 جلسه تمرین پر فشار در ورزش های دیگر کالری می سوزانید. می توان گفت که این روش بالا بردن سرعت عضله سازی در بدن شما تا 5 برابر و چربی سوزی تا 3 برابر در مقابل با تمرینات طاقت فرسای بدنسازی بسیار مناسب تر است.
از پالس های EMS در فیزیوتراپی برای درمان ضعف عضلات و درمان مشکلات مفاصل استفاده می شود، در نتیجه ایکس بادی هیچ ضرری برای افراد ندارد با هر سن و سال و جنسیتی ندارد. البته در بعضی موارد مثل بیماری های خاص و سرطان محدودیت هایی وجود دارد.
 یکی از مهم ترین مزیت های
ایکس بادی حضور مربی خصوصی متخصص و تحصیل کرده در طول مدت تمرین شماست که این امر باعث می شود شما سریعتر به هدف خود از تمرین برسید. به عنوان مثال اگر هدف شما از بین بردن چربی های ناحیه شکم باشد مربی درصد بیشتر تمرینات و پالس های دستگاه را معطوف به همان قسمت می کند که در سریع ترین زمان به نتیجه مطلوب برسید.
خلاصه امر اگر به دنبال تناسب اندام و لاغری هستید اما وقت کافی برای ورزش کردن و رفتن به باشگاه ندارید؟ اگر برای لاغری و تناسب اندام راه های مختلفی را امتحان کرده اید و نتیجه ای برای شما نداشته است؟ اگر دوست دارید زیر نظر مربی خصوصی به صورت اصولی به اندام ایده آلتون برسید، ایکس بادی می تواند خواسته های شما رو برآورده کند. فقط کافیه خودتون را مجاب کنید تا چند جلسه ایکس بادی را امتحان کنید و تاثیر فوق العاده آن را ببینید.

 

برای اطلاعات بیشتر با نزدیکترین شعبه از شعب اصلی ایکس بادی ایران تماس بگیرید